Subject: FW: Vanaküla tee 3c liitumine madalpingel Tarbja küla, Paide linn
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 15:40:50 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Siigur Egert <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 14, 2025 2:33 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Vanaküla tee 3c liitumine madalpingel Tarbja küla, Paide linn

Tere

Edastan korrigeeritud projekti seoses Vanaküla tee 3c elektrivõrguga
liitumise osas.

1.	Kõikide omanike poolt, kus kaablitrass kinnistut läbib, on
nõusolek olemas.
2.	Ristmeväljale on kantud ol.oleva survetorustiku asukoht, kus on
arvestatud AS Paide Vesi poolt seatud nõudega, kui kaugel projekteertud
kaabel asuma peab survetorustikust.
3.	Seletuskirjas projekti nr. on nüüd korrigeeritud. Täiendavalt
juurde lisatud riigitee nr. ja selle nimetus ning vähimad sügavused
ristumisel riigiteega ning kraaviga.

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 25, 2025 12:47 PM
To: Siigur Egert <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vanaküla tee 3c liitumine madalpingel Tarbja küla, Paide linn

Tere Egert

Olen hetkel puhkusel ja allkirjaõigust enne esmaspäeva ei ole.

Sellepärast kirjutan, et palun korrigeeri projekti ja edasta otse minu
e-mailile allkirjastatud projekt. Minu tähelepanekud:

1.	Kas kõikide kinnisasjade omanikud, kelle kinnistuid kaabel läbib,
on oma nõusoleku andnud?
2.	Palun lisa ristmevälja joonisele ka olemasoleva survetorustiku
asukoht. Kas tehnovõrkude vahelised kuja nõuded maakaabli ja torustiku
vahel on täidetud?
3.	Kas see nr on ikka õige? Lisada seletuskirja ka riigitee andmed
ning min sügavuse nõuded kaablile riigiteega ja kraaviga ristumisel.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Siigur Egert <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 20, 2025 1:37 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Vanaküla tee 3c liitumine madalpingel Tarbja küla, Paide linn

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekt “Vanaküla tee 3c kinnistu liitumine
madalpingel, Tarbja küla, Paide linn, Järva maakond”, mille käigus
projekteeritud kaablitrass ristub riigitee 15180 Sillaotsa-Tarbja tee
kinnistuga.

Manusesse on kaasa lisatud digiallkirjastatud taotlus, koos asendiplaani,
seletuskirja ja IKÕ plaaniga.

Lugupidamisega

Egert Siigur

OÜ Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee